آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 517
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 517
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 20669
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد.
ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب 9 امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.

شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال 1998 به دست آمده است.

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی 2014 شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.

حاشیه های بعد از بازی:

کی روش و شاگردانش پس از پیروزی و صعود به جام جهانی فوتبال به سمت نیمکت کره‌ای‌ها رفتند و به آنها قدرت خود را نشان دادند.

نیمکت ایران پس از به صدا در آمدن سوت داور به سمت نیمکت کره‌جنوبی هجوم برد و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران برای سرمربی کره‌ جنوبی کُری خواند.

ملی‌پوشان ایران بعد از این پیروزی در حال جشن گرفتن در ورزشگاه اولسان کره‌جنوبی هستند.

تماشاگران کره ای نمی توانند باخت خانگی را تحمل کنند، صدها بطری را به درون زمین پرتاب می کنند، کی روش با اشاره برای بازیکنان کره جنوبی کری می خواند ایران حالا بالاتر از کره جنوبی راهی جام جهانی شده است.

بازی تمام می شود، ایرانی ها شادمانی می کنند و کره ای ها سکوت. این همانی است که نکونام گفته بود: «پاسخ شان را در زمین می دهیم». هواداران کره جنوبی باخت را بر نمی تابند بطری پرتاب می کنند. همه عکاسان عکس می گیرند اما معلوم نیست چرا ماموران امنیتی عکاس ایرانی را به شدت ضرب و شتم می کنند و کتک می زنند. کی روش روی دست بازیکنان راهی رختکن می شود.

خوشحالی ملی پوشان دلاور فوتبال ایران خشم بازیکنان کره را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مشغول جشن و شادی در ورزشگاه مونسوی کره بودند که با پرتاب بطری های هواداران کره ای روبرو شدند . در این دقایق یکی از بازیکنان تیم ملی کره هم به سمت کروش رفت و با او درگیر شد. سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی در بازی و صعود به عنوان تیم اول گروه ، همان کنار زمین با مربی کره ای ها تسویه حساب کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com